Поводом 35 година од настанка најпопуларнијег домаћег омнибуса „Како је пропао рокенрол“ (1989) и недавно објављене монографије о том култном филму, Југословенска кинотека је приредила кратки циклус сродних остварења наше кинематографије које повезују форма омнибуса и урбани амбијент.
Програм „Градски омнибуси“ 5. и 6. новембра у сали „Макавејев„ приказује „Суботом увече“ (1957) Владимира Погачића, „Град“ (1963), чије су три приче режирали Марко Бабац, Живојин Павловић и Војислав Кокан Ракоњац, затим „Шта радиш вечерас“ (1988), који потписују Јанко Баљак, Иван Марков и Предраг Велиновић и на крају „Како је пропао рокенрол“ Горана Гајића, Зорана Пезе и Вадимира Славице.
„Суботом увече“ је био први омнибус у некадашњој Југославији. Према сценарију Драгослава Илића, три приче у жанру драме – „На Кошави“, „Доктор“ и „Свира одличан џез“ баве се проблемима заљубљеног пара који нема свој стан, усамљеног љубитеља бокса и младића који се не усуђује да на игранци приђе девојци која му се свиђа.
Једно од раних остварења црног таласа „Град“ познато је као једини филм у историји југословенске кинематографије који је био службено забрањен. Радња прича „Љубав“, „Срце“ и „Обруч“ дешава се у предграђу, а теме су отуђење, меланохија и безнађе омладине. Приказивање је било забрањено судском одлуком, која је укинута тек 1990. године.
Драмски омнибус „Шта радиш вечерас“ доноси приче „Амстердам“, „Кравата обавезна“ и „Апсолутни слух“, а бави се социјалним, али и романтичним проблемима младих и њиховим сновима о (несуђеном) бољем животу. Улоге су играли Никола Којо, Ненад Ненадовић, Владан Дујовић, Весна Станојевић…
Комедија „Како је пропао рокенрол“ састављена је од прича „До извора два путића“, „Није све у љубави, има нешто и у лови“ и „Не шаљи ми писма“. Ликове неконвенционалних младих људи који истражују љубав, музику и међусобне односе играли су Аница Добра, Весна Тривалић, Небојша Бакочевић, Срђан Тодоровић, Бранко Ђурић и други, а појављује се и музичар Душан Којић Која у улози Зеленог зуба.
Књигу „Дај, бабо, главу”, о томе шта се догађало иза кулиса, током снимања и шире, са сећањима учесника и мноштвом фотографија, припредила је Владислава Војновић, а ту су и сва три сценарија, чији су аутори Александар Баришић, Биљана Максић и Бранко Вукојевић.